SmartSolution este o soluție software care informatizează activitatea unui restaurant, bar, club și/sau alt tip de unitate de alimentație publică. Oferă evidența și controlul asupra afacerii tale la cele mai înalte standarde de performanță și securitate.
Soluția se instalează pe un PC care va îndeplini funcția de server și vor putea fi instalate mai multe posturi de vânzare. Vânzarea se face de pe un PC cu touchscreen, calculator sau smartphone în funcție de preferințe. Punctul de vânzare este interfațat cu casa de marcat fiscală (sau imprimanta fiscală), care emite automat bonul fiscal pentru client.
SmartSolution poate fi achiziționat pe module: SmartGest (gestiune), SmartBar (aplicație specifică bar-restaurant), SmartMag (aplicație magazin). Contactează-ne!
Funcționalități SmartGest:
- Intrări/ieșiri – NIR, PV modificări prețuri, facturi, bon de casă, monetar
- Stocuri: bon de consum și de transfer, PV intrare ieșire, inventar
- Producție: rețete, PV transformare, fișe de lansare și predare producție
- Rapoarte: intrări, ieșiri, stocuri, necesar aprovizionare, situații furnizori-clienți, gestiune, registru de casă
Funcționalități SmartBar:
- Preluarea comenzilor
- Transmiterea comenzilor către secțiile existente ( bucătărie, bar etc. )
- Emiterea notelor de plată și a bunurilor fiscale
- Transfer parțial de produse de la o masă la alta
- Transfer total de produse de la o masă la alta
- Încasare numerar, card, tichete
- Încasare parțială
- Vizualizare diverse rapoarte necesare managementului
Funcționalități SmartMag:
- Vânzare după code de bare
- Modalități de încasare: numerar, card, tichete de masă
- Vizualizare diverse rapoarte
SmartSolution este o soluție software care informatizează activitatea unui restaurant, bar, club și/sau alt tip de unitate de alimentație publică. Oferă evidența și controlul asupra afacerii tale la cele mai înalte standarde de performanță și securitate.
Utilizatorului i se asigură instalarea, consultanță în vederea configurării confirm domeniului specific de activitate al firmei și instruirea unui operator timp de 4 ore la achiziționarea programelor. Toate acestea sunt incluse în prețul de livrare. Prețul de livrate nu include asistență tehnică post-instalare și deplasarea personalului necesar acesteia.
Pentru soluția completă ( Hardware, Software ), contactează-ne!
Prin instalarea unei soluții de tipul Management Spa putem garanta un control precis asupra costurilor de management al centrului asupra accesului clienților și asigurarea confortului deplin al acestora în cadrul SPA-ului.
Implementări realizate:
- SPA Business Voiajor Tg. Mureș
- SPA Turda, Băile sărate (Apollo) Tg. Mureș
- Aqua Rock SPA Imperial Inn (President) Tg. Mureș
Cum funcționează?
Pasul 1: Control Acces SPA
Clientul va primi o brățară siliconică în care este integrat un cip RFID. Achită taxa de intrare și în acel moment brățara devine activă și clientul primește bon fiscal. La apropierea brățării de antena poziționată în dreptul turnichetului, se deblochează turnichetul și clientul are acces în SPA. În același timp se deschide un cont pentru deținătorul brățării.
Pasul 2: Control vestiare cu cheie electronică
Clientul ajuns în vestiar, apropie brățara de cititor. În acel moment apare întipărit pe afișaj numărul dulapului care aparține acum clientului. În același timp dulapul a fost descuiat și clientul își depozitează hainele și bagajele. Dulapul închis se blochează automat și se va deschide doar la o altă apropiere a brățării de antena cititoare.
Pasul 3: Centrul de relaxare
Clientul trece în centrul de relaxare unde se distrează și beneficiază de serviciile oferite, consumă băuturi și alimente fără grija portofelului și a cheilor. Consumația este posibilă doar după prezentarea brățării obținute la intrare.
Pasul 4: Plecarea de la SPA
La plecare, se prezintă brățara electronică la casă. Se va lista un document care conține contravaloarea serviciilor și a consumației în intervalul de timp petrecut în centrul de recreere. După încasarea banilor și emiterea bonului fiscal, este autorizată ieșirea. De asemenea se pot taxa timpii suplimentari petrecuți în SPA (dacă există asemenea reglementări).
Pasul 5: Raportare
Local sau din rețea, se pot utiliza rapoarte referitoare la încasări, plăți, servicii, produse vândute, număr de clienți, densitate de clienți pe ore sau pe perioade definite etc.
Prețul soluției Software SPA Management pornește de la 4.000 lei (la care se adaugă TVA) pentru un singur puncte de acces și vânzare. Contactează-ne pentru configurarea unei oferte complet (PC, casă de marcat fiscală, licențe software) și personalizate pentru afacerea ta!
Aplicația Clocking Manager este un software pentru pontaj, care ține evidența orelor lucrate de către fiecare angajat în cadrul unei firme. Legat la un sistem de Control Acces, Clocking Manager interpretează datele furnizate de către acesta și efectuează mai multe tipuri de calcule, cum ar fi:
- Total ore lucrate/lună
- Ore suplimentare lucrate în weekend și sărbători legale
- Concedii
- Zile de boală
- Planificare concedii etc.
Software-ul se personalizează în funcție de cerințele clientului și se livrează electronic. Pentru mai multe detalii și pentru o ofertă personalizată, contactează-ne!