fbpx

Control acces și pontaj

Sisteme de Control Acces cu tastatură:

  • Identificarea se face pe baza unui cod PIN;
  • Sunt folosite pentru aplicații de mici dimensiuni sau securitate scăzută;
  • Codul PIN poate fi de la 4 până la 10 digiți.

 

 

 

 

Sisteme Control Acces cu card – proximitate:

  • Identificarea se face pe bază de carduri/taguri;
  • Din punct de vedere al frecvenței de lucru avem:
    • Frecvență joasă: 100-500khz, uzual 125 khz
    • Frecvență medie: 10-15 mhz, uzual 13.56 mhz
    • Frecvență înaltă: 2.4-5 ghz

 

 

 

Sisteme Control Acces de tip biometric:

  • Cele mai utilizate tehnici de identificare biometrică:
    • Recunoașterea amprentei;
    • Geometria mâinii;
    • Recunoașterea feței;
    • Recunoaștere vocală.

 

Avantajele instalării unei soluții de control acces:

  • Limitează accesul persoanelor neautorizate;
  • Contorizează și memorează date referitoare la persoana care a accesat zona și timpul în care a accesat zonă;
  • Stabilește trasee în funcție de drepturile deținătorului de card;
  • Poate fi folosit ca sistem de securitate;
  • Generează comenzi BMS (Building Management System) în funcție de numărul persoanelor intrate sau ieșite.

Integrarea sistemelor de securitate-iluminat-sunet – Exemple de scenarii:

Iluminatul exterior funcționează la comandă și/sau după un program prestabilit sau primind comenzi de la senzorii de securitate.

Dacă sistemul de securitate este armat, la detectarea unor mișcări exterioare se declanșează aprinderea unor lumini în exteriorul și în interiorul casei.

Dacă intrusul nu părăsește zona, se transmit mesaje vocale și dacă este forțat și ultimul nivel de securitate se generează alarma.

Printr-o singură comandă de pe un buton sau de pe telefon, se pot rula diferite scenarii de lumini:

  • Acasă
  • Petrecere
  • Plecat

Sistemul poate învăța comportamentul ocupanților casei și va rula acest scenariu. Limitele unei asemenea soluții sunt doar imaginația și bugetul!

Control Acces Hotelier

Avantajele sistemului de control acces hotelier:

  • Securitate maximă;
  • Nu se folosesc chei mecanice care să poată fi copiate sau pierdute;
  • Cardul sau brelocul folosit este unic – poate fi validat sau dezactivat de la recepție;
  • La predarea cardului către client, se stabilește automat perioada de ședere a clientului;
  • Cardurile pot fi personalizate;
  • Orice card pierdut sau furat poate fi anulat imediat sau pot fi restricționate unele drepturi;
  • Siguranță și fiabilitate;
  • Nu au bandă magnetică – deci nu pot fi invalidate cardurile dacă au fost păstrate lângă telefonul mobil sau alte surse de unde magnetice;
  • Pot fi scoase rapoarte pentru pontajul angajaților furnizându-se informații cu privire la timpul exact de lucru și/sau zonele în care au activat;
  • Pot fi identificate persoanele care au accesat o anumită zonă sau cameră, cu informații exacte referitoare la dată, oră, minut. Pot fi vizualizate și intențiile de acces la o zonă pentru care nu există drepturi;
  • La terminarea cazării cardul devine inactiv.
Branduri cu care lucrăm
Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și reclamele, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea de către dvs. a site-ului nostru cu partenerii noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză. View more
Cookies settings
Accept
Decline
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active

Politica de utilizare Cookies

Acest website folosește atât cookies-uri proprii, cât și de la terți, pentru a furniza vizitatorilor o experiență cât mai bună de navigare și servicii adaptate nevoilor și interesului fiecăruia dintre aceștia. În conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European și al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date, și de abrogare a Directivei nr. 95/46/CE (,,Regulamentul general privind protecția datelor”) și cu legislația națională relevantă în materia protecției datelor, tuturor vizitatorilor website-ului li se cere consimțământul înaintea transmiterii de cookies-uri în computerele acestora. Când vizitați pagina noastră de Internet, nu sunt transmise date cu caracter personal către serverul nostru decât dacă ne trimiteți în mod activ astfel de date. Singurele excepții sunt cookies-urile obligatorii din punct de vedere tehnic, care sunt esențiale pentru funcționarea paginii noastre de Internet. Instrumentul de analiză web Google Analytics este configurat în așa fel încât datele să fie înregistrate doar în mod anonim și să nu poată fi urmărite înapoi la persoane individuale. Toate celelalte tehnologii de la furnizori externi (de ex. Google Maps, plug-in-uri YouTube) sunt dezactivate în mod implicit, astfel încât să nu se transmită date terților atunci când vizitați pagina noastră de Internet. Aveți opțiunea de a accepta utilizarea altor cookies-uri în banner-ul cookie sau de a permite conținut extern pentru a îmbunătăți funcționalitatea și conținutul paginii noastre de Internet. În acest caz, furnizorii terți pot afla de la dvs. datele dvs. cu caracter personal. Ce se înțelege prin cookies-uri? Cookie-ul este un fișier text de mici dimensiuni pe care un website îl salvează în calculatorul sau dispozitivul dvs. mobil atunci când îl vizitați. Datorită cookies-urilor, website-ul reține, pentru o perioadă de timp, acțiunile şi preferințele dvs. (login, limbă, dimensiunea caracterelor și alte preferințe de afișare). Astfel, nu mai trebuie să le reintroduceți ori de câte ori reveniți la website sau navigați de pe o pagină pe alta. Cookies-urile pot conține și date cu caracter personal, precum adresa dvs. IP. Prin urmare, stocăm cookies-uri numai dacă ați permis în mod explicit acest lucru în setările cookies-urilor de pe pagina noastră de Internet. Puteți revoca consimțământul dvs. pentru utilizarea cookies-urilor în orice moment, cu efect pentru viitor, ajustând setările de securitate ale browser-ului în consecință. Excepție fac cookies-urile care sunt esențiale din punct de vedere tehnic pentru funcționarea paginii noastre de Internet. Fără acestea nu puteți vizita sau naviga pe pagina noastră de Internet. Prin urmare, aceste cookies-uri sunt activate în general din oficiu. De asemenea, aveți posibilitatea de a dezactiva, în general, cookies-urile în browser-ul dvs. în orice moment. Acest lucru împiedică stocarea cookies-urilor pe dispozitivul dvs. În acest sens, atragem atenția că dezactivarea generală a cookies-urilor poate duce la disfuncționalități privind utilizarea paginii noastre de Internet. Cum se folosesc cookies-urile? Există 3 tipuri de cookies-uri utilizate în general:
  • Cookies-urile necesare: fac website-ul funcțional, oferind funcționalități de bază precum navigarea pe paginile website-ului și accesul la zonele securizate ale website-ului. Website-ul nu poate funcționa corect fără aceste cookies-uri.
  • Cookies-urile statistice: colectează și raportează informații în mod anonim și ajută proprietarii de website-uri să înțeleagă modul în care vizitatorii interacționează cu website-ul.
  • Cookies-urile de marketing: sunt folosite pentru a urmări vizitatorii pe website-urile lor de navigare. Scopul este de a oferi reclame relevante și captivante pentru fiecare vizitator.
Mai există și categoria de Cookies-uri neclasificate, care sunt în curs de clasificare, respectiv de încadrare în una dintre cele 3 categorii principale. Domeniul www.redatronic.ro folosește, la momentul actual, un număr de:. Ce sunt cookies-urile plasate de terți? Anumite secțiuni de conținut de pe website pot fi furnizate prin intermediul unor terțe părți. Aceste terțe părți pot plasa cookies-uri prin intermediul altui website și ele se numesc ,,third party cookies” pentru că nu sunt plasate de proprietarul website-ului respectiv. Furnizorii terți trebuie să respecte de asemenea, legea în vigoare și politicile de confidențialitate ale deținătorului website-ului. Care este durata de viaţă a unui cookie? Cookies-urile sunt administrate de webservere. Durata de viață a unui cookie poate varia semnificativ, depinzând de scopul pentru care este plasat. Unele cookies-uri sunt folosite exclusiv pentru o singură sesiune (session cookies) și nu mai sunt reținute, odată ce vizitatorul a părăsit website-ul, în timp ce alte cookies-uri sunt reținute și refolosite de fiecare dată când vizitatorul revine pe acel website (cookies-uri persistente). Cu toate acestea, cookies-urile pot fi șterse de un vizitator în orice moment prin intermediul setărilor browser-ului pe care îl folosește. Cum puteți controla cookies-urile? Puteți controla și/sau șterge cookies-urile după cum doriți – pentru detalii, consultați website-ul https://www.aboutcookies.org. Puteți șterge toate cookies-urile din calculatorul dvs. și puteți seta majoritatea browserelor să blocheze plasarea acestora. Dacă faceți acest lucru, este posibil să fiți nevoit să setați manual unele preferințe, de fiecare dată când vizitați website-ul. De asemenea, s-ar putea ca unele servicii sau opțiuni să nu funcționeze. Link-uri utile pentru controlul cookies-urilor în funcție de browser-ul pe care îl folosiți: Mai jos puteți consulta în mod specific cookies-urile folosite de www.redatronic.ro după categoria acestora: Rezultatul Raportului de scanare a cookies-urilor (,,Cookie scan report”) generat de modulul folosit – Cookie Script, la data de 21.09.2024 pentru website-ul www.redatronic.ro:
Save settings
Cookies settings