Case de marcat fiscale

Pentru că legea ne obligă și necunoașterea ei nu scutește pe nimeni de amenzile ANAF, Redatronic îți pune la dispoziție soluții fiscale moderne și complete pentru magazine alimentare și nealimentare, case de schimb valutar, depozite cu vânzare prin agenți sau către distribuitori, farmacii, saloane de înfrumusețare etc.

Infrastructură Hardware:

  • Case de marcat sau imprimante fiscale
  • Stații de vânzare touchscreen, PDA
  • Calculatoare și servere
  • Rețea de date pentru interconectarea echipamentelor
  • Control acces
  • Turnicheți

Programe Software:


De ce noi?

  • Vă consiliem în privința alegerii casei de marcat și a soluțiilor fiscale potrivite
  • Vă oferim suport în vederea obținerii seriei fiscale de la ANAF în conformitate cu reglementările în vigoare
  • Asigurăm fiscalizarea sau refiscalizarea casei de marcat în ziua obținerii seriei fiscale de la ANAF
  • Vă instruim pentru a învăța să programați articolele în casa de marcat achiziționată
  • În baza unui contract, asigurăm service-ul echipamentelor fiscale în perioada de garanție și post garanție la sediul clientului
  • Susținem stocuri de piese de schimb care ne sprijină în intervențiile de service pentru depanarea rapidă și cu succes a echipamentelor fiscale
  • Asigurăm consumabile pentru toate casele de marcat ofertate

Pași de urmat pentru achiziție și fiscalizare case de marcat

  • Alegeți casa de marcat potrivită afacerii dumneavoastră împreună cu reprezentanții Redatronic
  • După achiziționarea casei de marcat trebuie depusa declaratia C801 online (SPV) de catre client. La aceasta declaratie trebuie anexate: factura de achizitie si dovada platii, certificatul  constatator pentru punctul de lucru unde se instaleaza casa de marcat, certificatul de garantie al casei de marcat (Redatronic), proces verbal de sigilare (Redatronic).

După obținerea numarului unic de inregistrare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa office@redatronic.ro sau la nr. de telefon 0265-261.282 int. 123, pentru a stabili împreună care sunt urmatorii pasi pentru fiscalizarea casei de marcat.

În maxim 24 de ore de la fiscalizare trebuie sa vă prezentați la Administrația Financiară de care aparține punctul dumneavoastră de lucru pentru vizarea declarațiilor de instalare emise de reprezentantul Redatronic Serv în momentul fiscalizării cu următoarele documente:

  • Declarația de instalare în 4 exemplare
  • Cartea de intervenții și Registrul Special

Alte informații utile :

  • Primele 20 de articole vor fi introduse manual, gratuit, de către tehnicianul de service. (În situația în care aveți peste 20 articole.)
  • Un alt exemplar al Declarației de Instalare trebuie să ajungă și la Redatronic Serv.

Legislație case de marcat electronice fiscale

Cf. OUG. 28/1999 cu modificarile si completarile ulterioare. – toți “Operatorii economici care efectuează livrări de bunuri cu amănuntul, precum şi prestări de servicii direct către populaţie sunt obligaţi să utilizeze aparate de marcat electronice fiscale.”

NOTĂ cu detalii legislative

  • Contribuabilii mari si mijlocii vor fi obligați să utilizeze numai case de marcat model nou începând cu 1 iunie 2018.
  • Contribuabilii mici vor fi obligați să utilizeze numai case de marcat model nou începand cu 1 august 2018.
  • Se interzice vânzarea de case de marcat de tip vechi de la 1 august 2018.

Redatronic Serv este autorizată pentru distribuția și service-area următoarelor branduri și modele de case de marcat:

  • DATECS – Case de marcat – model DP 05, DP 25, DP 25MX, DP 150, DP 150MX, WP 50, WP 50MX, WP 500
  • DATECS – Imprimante fiscale – model FP 650, FP 700, FP 800

Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și reclamele, pentru a oferi funcții de social media și pentru a analiza traficul nostru. De asemenea, împărtășim informații despre utilizarea de către dvs. a site-ului nostru cu partenerii noștri de rețele sociale, de publicitate și de analiză. View more
Cookies settings
Accept
Privacy & Cookie policy
Privacy & Cookies policy
Cookie name Active
Save settings
Cookies settings